Cibali Karakolu (Tiyatro)


Tiyatro aşığı ben bu yıl canım zamanımı evde film izleyerek geçirmek istediği için sezonu çok geç açtım fakat harika bir oyunla açılış yaptım.


Bu oyuna bilet zor bulunuyor o yüzden satışa girer girmez alın. Taksimde yer kalmadığı için Kağıthane'den bilet aldım. Oyun 3,5 saat sürüyor fakat zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz. Yorgun ve uykusuz olmama rağmen oyundan zevk aldım.

Zihni Göktay harikaydı, ölmeden önce onun harika oyunculuğuna şahit olduğum için çok duygulandım. Bir de Yıldız Kenter'i izlesem daha mutlu olacağım.



Yazan: HENRİ KEROUL- ALBERT BARRE
Çeviren: MUAMMER KARACA - REFİK KORDAĞ
Yöneten: NEDRET DENİZHAN
Sahne Tasarımı: RIFKI DEMİRELLİ
Kostüm Tasarımı: CANAN GÖKNİL
Işık Tasarımı: MUSTAFA TÜRKOĞLU
Koreografi: SENEM OLUZ
Efekt: LEVENT AKMAN
Süre: 3 SAAT 30 DAKIKA
OYUNCULAR
BERRİN KOPER, CEM KARAKAYA, CEM URAS, DENİZ YEŞİL MAVİ, DERYA KURTULUŞ, DOĞAN ALTINEL, ERTAN KILIÇ, EYLÜL SOĞUKÇAY, HÜLYA ARSLAN, HÜSEYİN KEFELİ, İBRAHİM ULUTAŞ, MURAT BAVLİ, MÜGE ÇİÇEK TÜRKOĞLU, NACI TAŞDÖĞEN , SEZA GÜNEŞ, ŞEHNAZ BÖLEN TAFTALI, TARIK ŞERBETÇİOĞLU, TUĞÇE AÇIKGÖZ, ZİHNİ GÖKTAY
KONUSU
Cibali Karakolu hali hazırda varlığını koruyan pek çok gerçeğe ışık tutarak geçmişten günümüzü yansıtan eleştirel bir ayna olmayı başarıyor. Öğrenilmiş kadın erkek ilişkileri başta olmak üzere, paranın ilişkilerdeki etkisi, çeşitli kurumlardaki eksikliklerin neden olduğu yetersizlik, toplumsal ve politik yaşama dair eleştirilerle biçimlenen oyun, güldürmek kadar yeniden cevaplanması gereken pek çok soruyu da beraberinde getirmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder