Kocan Kadar Konuş

film

Aşırı gerçekçi, eğlenceli, doğal, çok komik (izleyen herkesin yorumu gülmekten gözlerimden yaş geldi, o derece) harika bir #film. Mutlaka izleyin pişman olmayacaksınız.


Ezgi Mola'yı zaten çok beğeniyorum, çok yetenekli bir oyuncu, bu filmde kendisine bir kez daha hayran oldum.

Kitaptan uyarlanan filmi üç arkadaş izledik. Üçümüz de çok beğendik. İki kişiye de tavsiye ettim onlar da çok beğenmişler. Bugün otobüste bir kadın telefonda arkadaşına bu filmden bahsediyordu yorumu 'gülmekten gözlerimden yaş geldi, harika bir film'.

Tebrikler, harika bir film yapmışlar. Ben de dahil birçok kadın kendinden çok şey buldu bu filmde çünkü öyle bir devre geldik ki kadınlar evlenmemeyi seçiyor.

Gelelim konusuna Ezgi Mola 30 yaşına gelmiş hala evlenmemiştir. Yanlış erkekleri seçmesi bir yana (aradığı erkeği bulamaması)evliliği ciddi anlamda düşünmemiştir. Diğer kızlar gibi değildir, öyle süslü püslü, erkekleri tavlamak için bin türlü oyun oynayan kızlardan değildir. Kendini çok geliştirmiş, kültürlü, zeki, çok kitap okuyan, romantik aşk hayali kuran, doğal, kendi halinde bir kadındır.  Ailesi ise ona evde kaldın diye baskı yapmaktadır. Bir gün lise aşkı ile karşılaşır, ailesi bu erkeği kaçırmaması için ona taktikler vermeye başlar. Liseli aşık Murat Yıldırım Ezgi Molanın evlilik delisi olduğunu düşünür. Gerçi kadın ailesinin baskısı yüzünden öyle bir duruma düştü ki adam da haklıydı.

İşte hayat gerçek evlilik delileri hakkında erkekler böyle şey düşünmez, zengin koca avındaki kadınlar saygı ile karşılanır bir dedikleri iki edilmez ama sevdiği ile evlenmek isteyen kadın karşısında erkek kendini kurban gibi hisseder.

Kadınlar ve erkekler & evlilik hakkındaki düşüncelerim o kadar uzun ki buraya yazmaya vaktim de yok, bu güzel romantik komedi filmine felsefi yorum yapmak istemiyorum da.

Kocan Kadar Konuş Fragmanı İzlemek İçin Videoyu Tıklayınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder