Dracula Untold


Uzun zamandır gezi yazısı paylaşmıyorum çünkü zamanım yetmiyor.


Okul,iş,kurslar,ibadetler,kitaplar,aile,arkadaşlar,spor,ev işleri, sosyal hizmetler, babamın bir ay hastanede kalması ve refakatçılıkla geçen günlerle dolu zamanda aslında paylaşmak istediğim çok güzel gezilerim olsa da zamansızlıktan paylaşamadım. İnşallah bir ara paylaşırım.

Bugün başka bir filmi izlemek için gittiğimiz sinemeda o film o sinemeda olmadığı için başka bir filme girelim dedik ve Dracula untold u seçtik. Türk düşmanı filmi bilmeden izlemek de şaşkın ördek bana yakıştı. Bir keresinde de bilmeden Atatürk düşmanı Tiyatro oyununa girmiştim. Bir salon dolusu yobazın atakta alkışladığı oyunu son dakikasına kadar izlemek bana çok büyük işkence olmuştu.
Herneyse Allah'tan bu film sinema yönünden harikaydi da sinirlenmeden eğlenceli bir film izlemiş oldum. Ve Türklerden çok korktukları açısından baktığım için filmi yapanlara da kızamadım.
Dracula Türklerle ve Sultan Mehmet ile savaştı. :))) Vampir filmlerini çok seven ben kırk yıl düşünsem bir gün bir vampirin Osmanlıyla savaşacağını hayal edemezdim. İşte Osmanlının gücü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder