Kubbe-i Aşk


Aklımdan geçen herşeyi mutlaka yaşadığımı farkettiğim bir anı da bu mekana ait.


Daha 2 hafta önce bir arkadaşımla camii-ibadet- yemek- yürüyüş maksatlı gezimizde Süleymaniye Camii ziyaretemizden sonra bu mekanın önünden geçerken bir ara buraya geleyim diye düşünmüştüm.
İki hafta sonra güzel bir akşam hem de çok güzel arkadaşlarla kendimi burada buldum.
Mekan çok güzel.Manzara muhteşem, servis harika.  Hüsnü Ala dan daha çok beğendim. Garsonlar on numara servis yapıyor işlerini severek eğlenerek yapan çalışanların olduğu mekanları severim işte bu mekanı oradaki diğer manzaralı mekanlardan daha çok sevmemin bir nedeni bu. Diğeri de ortamı paylaştığım insanlar yani arkadaşların o ana kattığı zevk.
Türk kahvelerimiz öZel sunumla geldi. Çok zevkli. Kendimi sultanmışım ve terasımda kahvemi yudumluyormuşum gibi hissettim. Tabii bu şaka sadece sunumu çok beğendim.
Evlİlik teklifleri ve doğum günleri için de harika bir mekan. Bir masaya kırmızı güller serpilmiş halde bir evlilik teklifi bir de havai fişek eşliğinde doğum günü kutlamasına şahit olduk. Rabbim  tüm kadınlara böyle incelikler yapacak hayırlı eşler nasip etsin inşallah.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder