Abant Golu

abant

Abant Gölünü ikinci ziyaret edişimden fotoğraflar ile Abant Gölü hakkında bir şeyler yazacağım.


Önceki gidişimde her yer karla kaplıydı. Karlı zamanında bu güzel gölü ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Tek kelime ile muhteşemdi. Doğanın her ayrıntıına dikkat eden ve doğayı çok seven ben karlı Abant'tan çok keyif aldım.

Göle gelirken yol kenarında kayak alanı kurmuşlar orada kızakla kaymıştık, çok eğlenmiştim. 

Yine göl yakınında sucuk ekmek yapılan bir yer var, yoldan geçerken orayı görürseniz orada sucuk ekmek yemenizi tavsiye ederim. Soba kenarında, dağ kenarında, yakınından bir ırmağın da geçtiği,ağaç manzaralı bu mekanda soba kenarında enfes sucukları yemek çok zevkliydi.

Göl kenarında et lokantası da var. Tabii seçim sizin.

İkinci gidişim karlı gündekinden daha soğuk sisli bir havada oldu. Siz siz olun sonbaharda giderseniz yanınıza çok kalın giysileri mutlaka alın. Hayatımda en çok üşüdüğüm günlerden birisi bu sisli havada saatlerce Abant gölü çevresinde yürüdüğümüz, takıldığımız o gün oldu.

Göl çevresinde uzun bir yürüyüş parkuru var. 

Yine göl çevresinde ata binmek isterseniz, mümkün, at kiralayan kişiler var.

Köy ürünlerinin satıldığı küçük bir de dükkan bulunmakta.

Abant Gölünü çoğunlukla sevgililer tercih ediyor, ben her iki seferinde de arkadaş grubu ile gittim çevrede her yerde el ele çiftler vardı. 

Bir sonraki gidişim inşaAllah eşim ile sağlıkla, afiyetle, huzurla ve aşkla olur diye araya bir dua da sıkıştıracağım. Amin 


gol







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder