Adapark

lunapark
Adapark tek kelime çirkin bir yer, ben hiç beğenmedim.


Lunaparkı çok bakımsız, bir çok alet kırık dökük. Göl kenarında ve yürüyüş alanlarında ışıklandırma yetersiz veya açmıyorlar. Duyduğuma göre bu yüzden ramazan dışında akşamları aileler gelemiyormuş serseriler ve sevgililer takılıyormuş çoğunlukla. 
Cafelerden birinden aşırı derecede çıkan kömür dumanı tüm parka yayılıyordu. Ben beğenmedim diye herkes beğenmeyecek diye bir şey yok,bu benim güzellik ve kalite anlayışım. Gitmediyseniz gidin ve kendi kararınızı kendiniz verin :)


göl

istanbul

ParkAda Nasıl Gidilir?

Adres: Kocatepe Mah. Hudut yolu üzeri Kocatepe Bayrampaşa / İstanbul

Telefon: (212) 640 95 50

Nasıl Gidilir?: Aracınızla gidiyorsanız; Bayrampaşa sapağına girdiğiniz de Otogar yolunu takip edin, Otogar bağlantı yolu tabelalarından ilk sağa saptığınızda park hemen karşınıza çıkacaktır.

Toplu Taşıma Araçları ile ise: Metro bayrampaşa durağında indiğinizde yürüme mesafesindedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder