Buyukadaya Yolculuk

buyukada

Adalar; İstanbul'un trafiği, karmaşasından, gürültüsünden kaçmak için en ideal yerlerden bir yer.


Büyükada; bu adaların en büyüğü.

Adalar vapur hattı saatleri için tıklayınız. 

Kimbilir kaç kez gitmişimdir bu adaya, her seferinde doğa sever birisi olarak çok keyif alıyorum.

Bu son gidişimden aklımda kalan İskele Camiisinin pisliği oldu. Döndüğümde belediyeye şikayette bulunacaktım unutmuşum, şu an geldi aklıma. Kadınlar bölümü çok pis ve bakımsız, lavabosu ve abdest alma yeri düzensiz ve iğrenç durumda. Belediyenin acil olarak oraya el atması lazım.


buyukada

Adalarda oteller ve pansiyonlar da çoğalmış. Hiç kalmadım ama bir hafta sonu kalmayı isterdim, belki bir gün kalırım, kim bilir.


ada

Yürümeyi seven bir insan olduğum için adayı faytonla veya bisikletle gezmek yerine yürüyerek gezmeyi tercih ediyorum her seferinde. Çok şükür bana sağlığı, sıhhati ve enerjiyi veren Allah'a. 

Hazırladığım videoyu izlemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder