Sipahiler Alabalık


Bartın'ın Sipahiler köyünde ormanlık alanda, kaynak suyunun da içinde aktığı ve alabalıkların orada yetiştirilip, taze taze pişirildiği bir alabalık lokantası.

Balık sever ben dört günlük tatilimde üç kere balık yedim bir tanesi bir akşam doğa harikası bu mekanda oldu. Amasra Salatasını burada da yedim Amasra merkezde yediğimden daha güzeldi. Balığın pişirilmesini ve servisini pek beğenmedim. Çay harikaydı. Dağ ve orman havası muhteşemdi. Kaynak suyunun şırıltısı ile yemek yemenin keyfi ise tarif edilemez.

Kapalı alanı olduğu gibi, dışarıda çardaklarda da oturabilirsiniz.

Güzel bir mekan buralara yolunuz düşerse tavsiye ederim. Gündüz daha güzel olduğu söyleniyor. Gece olduğu için pek fotoğraf çekemedim kusura bakmayın.

Amasra Videosunu izlemek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder