Ask Bu Mu

tiyatro
Aşk bu mu;bol kahkahalı, çok keyifli bir tiyatro oyunu. Emeği geçen herkese kendi adıma teşekkür ediyorum.


Kadın erkek ilişkisi,flört dönemi,evlilik dönemindeki hatalar oyunda seyirciyi güldürecek şekilde ele alınmış. Çevremde gördüğüm tüm çiftlerde gördüğüm hatalı davranışları bu oyunda da gördüm. Çok gerçekçi bence evlenmeden önce herkes bu oyunu izlemeli. 
tiyatro

Espiri kattıkları için çok komikti ama gerçek hayatta hiç de komik değil oyunun konusu. Bu oyundaki şeyleri bir çok insan hayatlarında yapıyorlar ve bu yüzden yuvaları yıkılıyor. Kadınlar sürekli dır dır ediyor,bağırıyor,kavga çıkarıyor. Ve çok alışveriş yapıyor. Yemek yapmıyor.Karakterler birbirine uygun olmadığı halde evleniliyor. Erkek flört döneminde ilgi gösteriyor evlenince kadına ilgi göstermiyor. Evlilikten sonra değişir diye evleniliyor. İki taraf da kıskançlık yapıyor. Birbirlerini boğuyorlar. Birbirlerini sürekli suçluyorlar. Evet bunlar benim çevremdeki,yakınımdaki, bazen de tatilde şezlongda güneşlenirken yan tarafımdaki çiftte gördüklerim, cafede kahve içerken yan masadaki çifte gördüklerim, bazen de erkeklerin kadınların bana dertlerini anlatırken onlardan duyduklarım.Ve oyunda komik bir şekilde ele aldıkları şey ama kim ne kadar ders almıştır. İnsanlar daha iyi evim olsun, daha iyi telefonum olsun, daha iyi giysim olsun,daha fazla param olsun.. derdinde kim karakterim her gün daha iyi olsun derdinde? Kim attığım adım mükemmel olsun bir kere yuva kurayım sonsuz olsun derdinde?
İnsan kötü evlilikleri,kavgaları,gürürtüleri görünce,duyunca,izleyince ilişkilerden evlilikten soğuyor ama bu insanlar nefsini bilmeyen,karşısındakini de bilmeyen kişiler.
Herkesin kişiliği farklı,karşısındaki insandan beklentisi farklı, evlilikten beklentisi farklı  mesele sana aynı olacak kişiyi bulabilmekte.
Mesela ben farklıyım ve benim gibi farklı olanı Rabbim bana nasip ederse işte o zaman sonsuz mutluluk benim olacak,çevreme bakıp soğuduğum anlar ve aman en iyisi yalnızlık dediğim anlar çok olsa da, Rabbim bana en güzelini yaşatacak,umudum var.

tiyatro
Güldük eğlendik ama kavga gürültüye kim ne kadar dayanabilir? Sonra mutsuz erkekler ve psikoloğa giden kadınlarla dolu bir ülkede yaşarız böyle. Aşk bu değil bence. Sürçi lisan ettiysem af ola. Rabbim herkese doğru kişi ile hayırlı evlilik yapmayı nasip etsin inşallah.  

Oyuna bilet almak için tık tık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder