Florya'da Gun Batımı

gün batımı

İstanbul'da en çok sevdiğim yerlerden birisi Florya Sahili'dir.


Ailemi, arkadaşlarımı mutlaka Florya'ya gitmek için ikna ederim fakat tek başıma da sık gitmeye başladım. Yalnız gezmeyi sevmeye başladığımdan beri tek başıma gidip güneşin batışını izlediğim çok oluyor. 

Florya sahili güneşin batışının en güzel izlenebildiği yerlerden birisi aklınızda bulunsun. Doğayı, doğa olaylarını izlemeyi seviyorsanız burayı tavsiye ederim.

Bu akşam Göksel dinlemek geldi içimden. Bu yayına bir şarkısını ekleyeceğim.

Bugün yudum yudum içtim seni 
Hatıralardan bir kadeh 
Dilimde hiç eskimeyen bir şarkı gibi 
Söyledim söyledim seni 
Dönüyorum plaklar gibi sarhoş 
Denize bıraksam kendimi 
Kumlara uzatsam gölgeni 
Havada umut, ruhum firar 
Güneşte kurutsam kalbimi  
Bugün adım adım gezdim seni 
Hatıralardan bir yokuş 
İçimde hiç eskimeyen bir resim gibi 
Çok özledim özledim seni 
O güldüğüm aşıklar gibi bir hoş 
Denize bıraksam kendimi 
Kumlara uzatsam gölgeni 
Havada umut, ruhum firar 
Güneşte kurutsam kalbimi 

(Göksel-Denize Bıraksam Kendimi)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder