Emitt 2014 Turizm Fuarı (30 Ocak-2 Subat)

Turizm fuarı bu siteye en çok yakışacak gezi oldu, asıl gitme amacım işim için olsa da, yeni yerler görmeyi sevenler için Emitt güzel bir fuar.


Bu yıl ki fuar geçtiğimiz yıllara göre biraz daha iyiydi fakat halen çok eksik var.
Ama ülkemin sıcakkanlı insanları, değerli acentacı ve otelci dostlar ve güzel şehirlerinin standları fuar organizasyonunun eksilerini silikleştiriyor. Fuarın ilk iki günü turizm profesyonelleri için. Yüzlerce turizmciyi bir arada görmek bu fuarda mümkün. Çalışanları açısından çok yorucu olsa da her firmaya yüzde yüz fayda sağlar bu fuar. Turizmci olmasaydım da giderdim, tatillerim için fikir edinirdim.  Topladığım onca broşürü okumak bana zevk veriyor, oralara gittiğimi hayal etmek bile çok güzel. Mis gibi kitap kokusunu içime çekiyorum. Yeni şehirlerin rengarenk fotoğrafları, Allah’ımın yarattığı diğer güzellikler… hepsi sanki Zehra gelse de buraları görse diye beni bekliyor.
 Eğer şimdiye kadar Emitt’i duymadıysanız ya da gitmediyseniz artık gitme zamanınız geldi. Türkiye ve Dünya’dan birçok şehrin  tanıtımı, yüzlerce oteller ve  acentalar bu fuarda. Dans şovları, yüzlerce mini etekli kadın, müzik şovları, yiyecek ikramları bu fuarda. Kalem, takvim,kitap ayracı… vb eşantiyonlar bu fuarda. Antalya’daki Adam Eve Hotel’in Melek kanatlı güzel fuar hostesleri bu fuarda.Bu yılki fuarda farklı bir bakış açısı daha kazandım, bana kalsın.  
Sabahtan gitmenizi tavsiye ederim. Bir gününüz orada geçebilir. Bu yılki fuarda 2.salon Karadeniz şehirleri süper ikramlar veriyorlar. Benim tattıklarım; köfte, kabak tatlısı, Türk Kahvesi. Hepsi de birbiririnden lezizdi.
Web sitesinden online davetiye alabilirsiniz. Davetiyenizi renkli bastırın böylece oraya gittiğinizde çok kalabalık sırada beklemeden içeriye girebilirsiniz. Öğle yemeği için fuar içinde cafe ve restuarantlar var bir de 7.salon çıkış kapısından dışarı çıkıp, caddeden sağa döndüğünüzde Mc Donald’s var yalnız çok aşırı kalabalık.
Arabası ile gidecekler lütfen kendi başının çaresine baksın J Toplu Taşıma ile gidecekseniz tramvay veya otobüs ya da dolmuş ile Cevizlibağ’ a gidin, Cevizlibağ’ dan Beylikdüzü metrobüsüne binin son durakta inin. Üst geçitten karşıya geçin hemen orada.
Daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.  




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder