Paşalimanı Cafe

Paşalimanı Caddesindeki Boğaz Manzaralı Restaurant. Benim gibi yürümeyi seviyorsanız Üsküdar iskele tarafından Beykoz tarafına yürüyün,
Fethi Paşa Korusunun karşısında bu kafeyi göreceksiniz. Yürümeyi sevmem derseniz Üsküdar İskeleden Beykoz otobüslerine binin, Paşalimanı durağında inin tam karşısında. Özel aracınızla gidecekseniz Harem-Beykoz sahil yolunu takip edin Fethi Paşa Korusunun karşısında restaurantı göreceksiniz.
 Beltur işletmesi olduğu için fiyatlar diğer Boğaz Manzaralı mekanlara göre daha uygun. Çay 2.50 TL, Ayran 3.50 TL,  yemekler 14.00 TL den başlıyor. Servis hızlı sayılır. Közlenmiş patlıcanda marine edilmiş ızgara köfte yedim çok lezzetliydi. Bakır tabakta servis edilmesi de hoşuma gitti.
Deniz tarafındaki masalarda yer bulmak şans işi fakat bahçesindeki her masadan deniz havası alındığı için dinlendirici ve sakin bir mekan. Akşam saatlerinde oradaydım bana ortam çok karanlık geldi, ne yediğini açıkça göremeyecek kadar az aydınlatması var. Fakat camekanlı iç kısmı daha aydınlık, ben ışığı severim açık hava neyime derseniz akşam iç  mekanda da yemeğinizi yiyebilirsiniz. Haftasonu kahvaltılarında tüm masaların dolu olacağını tahmin ediyorum.
Bahçesinde çocuk parkı da var, çocuklu aileler için büyük ihtimalle iyi oluyordur.
 Bu arada garsonları büyük ihtimalle çok çalıştırıyorlar, garson kız daha öğle yemeğini yemedim diye dert yanıyordu. Sanırsam bu yüzden garsonlar çok yorgun görünüyordu ve güler yüzlü değillerdi. Servis de yavaştı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder